Analüüs
Lapsed tegeutsesid tegevuses aktiivselt kaasa. Kui jõudis kätte hetk kus nad said ise proovida ja kinnistada oma teadmisi arvutis valmistatud õppemänguga, tekkis väike rüselemine. Kuna arvuteid oli ainult üks ja see minu isiklik siis kõik tahtsid ikka korraga proovida. Mängu tutvustamisest täiesti piisas ja juba said lapsed kellel lugemine selge mänguga edukalt hakkama. Lapsed olid kahe kaupa arvuti juures. Paari olid pandud need lapsed kellest üks oskas lugeda ja teisel ei olnud lugemisoskus kõige parem. Need lapsed kes pidid ootama mängu mängimist said nii kaua teha töölehte ja joonistasid oma töölehel olevale kukele puuduvad osad ja siis vahetasime kuni kõik said mängu korra proovida.
Muidugi oli ajakulu seoses sellega suur, et lapsed said ühe arvuti taga mängida. Õnneks ei olnud mäng väga pikk ja mitte üldsegi keeruline ning mängimine sujus.
Nüüd sai ka lasteaia direktor aru interneti vajalikkusest rühmaruumis, kus siis lastega oleks võimalik huvitavaid tegevusi läbi viia. IKT-põhiste õppetegevuste analüüs
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar