Ülesanne 2.
Esmalt uurisin kas õpetajad kasutavad IKT-põhiseid õppemänge oma tegevustes, kui tihti nad seda teevad ning millised õppemänge kasutatakse.
Kui õpetajad ei kasuta õppemänge siis mis võiks olla selle põhjus.
Vastused küsimustele. Küsitletud sai 5 õpetajat ja ainult üks on kasutanud oma tegevustes IKT-põhiseid õppemänge. Kui tihti ta seda teinud on siis vastuseks oli, et mitte väga tihti kuna rühmades puudusid siiani arvutid ja metoodilise kabineti ühe arvutiga on keeruline terve rühmaga tegutseda. Õppefilmide vaatamine rühmaga on ühe arvuti juures lihtsam kui mänge mängida.
Nüüd on juba jõutud nii kaugele, et kahte rühma on saadud arvutid aga internett veel puudub.
Õppmängude mängimisest on üks õpetaja arvamusel, et neid pole vaja kasutada saab ka teisiti ja teine õpetaja arvab, kui pole võimalust pole ka midagi katki, aga kui saab kasutada kasutaks meeleldi.
Kaks õpetajat kasutaksid õppemänge, kui nad teaksid kust neid leida ja oleks keegi kes neid aitaks.
Mina kui õpetaja selle lasteaia vanemas rühmas olen oma isiklikku arvutit lasknud lastel kasutada ja nad on mänginud mänge, Frepy ja Sebran. Lapsed on saanud mängida mängu "Avastustused" see küll on minu poolt lisatud rühma arvutisse ja selle õppemänguga olen viinud läbi ka õppetegevusi.
Kuid nüüd lõpuks on lasteaed saanud ka nii kaugele, et kahes rühmas on ka wifi levi ja saab internetti kasutada. Loodan et seda võimalust kasutavad ka nüüd teised õpetajad peale minu. http://htptaktika.blogspot.com/
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar