Õpileping
1. Õppija õppimise ja loomingulisuse toetamine ning innustamine.
* soodustada, toetada ja kujundada loomingulist ja innovaatilist mõtlemist ning leidlikkust;
* kaasata õppijaid praktiliste teemade uurimisse ja reaalsete probleemide lahendamisse, kasutades digitaalseid vahendeid;
* kujundada koostöös ühist teadmusloomet, osaleda õppeprotsessis õppijate, kolleegide ja teistega nii klassiruumis kui ka virtuaalsetes keskkondades.
2. Digiajastu õpikogemuste ja hindamise kujundamine ning arendamine.
* Valib antud kontekstile, digitaalsele õppevahendile ja õppijale sobiva meetodi.
* kohandada ja isikupärastavad õppetegevusi, kasutades digitaalseid vahendeid
3. Töö- ja õppeprotsesside kujundamine digiajastul.
* Lahendab töövahendite kasutamisel tekkivaid probleeme iseseisvalt (abi, info, KKK, foorum), kombineerib erinevaid vahendeid, muudab veebikeskkonna seadeid
* Suhtleb digikeskkonnas e-posti vahendusel
* Vahendada teiste tegevust digikeskkonnas
* Koguda ja süstematiseerida erialaseid ja ainealaseid materjale.
4. Digitaalseks kodanikuks olemise toetamine ja vastutus.
* Õpetada kasutama arvuteid ja lisaseadmeid säästlikult ja otstarbekalt, arvestades seonduvate ohtudega enda tervisele ja privaatsusele.
* Kaardistada digivahendite kasutamise võimalused oma klassis/rühmas/kogukonnas
* Kirjeldab vastutustundetut käitumist digikeskkonnas konkreetse juhtumi näitel.
5. Tööalasesse arengusse ja eestvedamisse panustamine.
* On liitunud vähemalt ühe võrgustiku, õpi- või praktikakogukonnaga.
* Analüüsida oma professionaalset arengut e-portfoolios ning kaardistab enda pädevused lähtuvalt haridustehnoloogiliste pädevuste mudelist.
* Kasutada interneti otsingusüsteeme ja erinevaid veebipõhiseid infoallikaid, et leida oma valdkonnas ajakohaseid uuringuid.
* Kirjeldada digiajastuga seonduvaid eesmärke ja tegevusi oma organisatsiooni/õppeaine arengu kontekstis.
Õpileping
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar